paczkazagraniczna.pl
UWAGA: metoda płatności PayU została tymczasowo wyłączona z powodow technicznych leżących po stronie PayU.
Do czasu jej ponownego uruchomienia prosimy o wybór metody płatności "Wpłata na konto". Przepraszamy za utrudnienia.

Frequently Asked Questions

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące działania naszego serwisu,
procedury nadawania paczek oraz współpracy partnerskiej.

1. Kto może zamówić wysyłkę w serwisie paczkazagraniczna.pl?

+

Obsługujemy firmy i osoby prywatne. W szczególności serwis nasz skierowany jest do osób wysyłających paczki nieregularnie, co uniemożliwia podpisanie bezpośrednich umów z firmami kurierskimi. Dla Klientów instytucjonalnych regularnie wysyłających duże ilości oraz sklepów internetowych jak również osób sprzedających w zagranicznych serwisach aukcyjnych typu Ebay, Amazon itp. Posiadamy specjalne warunki współpracy szczegóły pod info@paczkazagraniczna.pl

2. W jaki sposób mogę wysłać paczkę z paczkazagraniczna.pl?

+

Wystarczy założyć swoje konto na www.paczkazagraniczna.pl. Nie wymagamy podpisywania żadnych umów, czy też składania deklaracji o minimalnej liczbie przesyłek w miesiącu.

3. Jak mogę zapłacić za Usługę?

+

Akceptujemy płatności z góry przez system PayU, PayPal oraz przelewy po otrzymaniu faktury VAT. Przy wpłacie z góry, realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu wpłaty. Wykonanie wpłaty trwa zwykle ok. 1-5 min.
Aby rozliczać się przelewem po otrzymaniu faktury, prześlij nam skany dokumentów rejestracyjnych firmy (nadanie NIP, REGON oraz KRS lub wpis do CEIDG) na adres: info@paczkazagraniczna.pl

4. Czy mogę wysłać paczkę "za pobraniem"?

+

Nie prowadzimy wysyłek z opcją "za pobraniem".

5. Kiedy i jak otrzymam fakturę VAT za usługi?

+

Dla posiadaczy kont firmowych faktura VAT zostanie wystawiona w momencie przekroczenia dozwolonego salda lub po upływie 7 dni od skorzystania z salda. W przypadku pozostałych kont lub wybrania płatności PayU faktura zostanie wystawiona zaraz po złożeniu zamówienia.
Fakturę otrzymasz na adres e-mail, który podałeś przy zakładaniu konta. Możesz ją również pobrać w zakładce rozliczenia swojego konta.

6. Jaka jest dopuszczalna maksymalna waga paczki?

+

Maksymalna waga przesyłki wynosi 31,5 kg.

7. Jakie są maksymalne dopuszczalne wymiary paczki?

+

60 x 60 x 120 (cm)

8. Jaki jest minimalny wymiar przesyłki?

+

Minimalny wymiar przesyłki to koperta o formacie A5.

9. Jaki jest zasięg doręczania przesyłek w ramach serwisu paczkazagraniczna.pl?

+

Austria, Belgia, Dania, Estonia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Łotwa, Luksemburg, Portugalia, Niemcy, Szwecja, Wielka Brytania, Włochy.

10. Jak sprawdzę, co się dzieje z przesyłką?

+

Status przesyłki sprawdzisz w zakładce "Śledź paczkę" po zalogowaniu się na swoje Konto. O nadaniu nr trackingowego systemu DHL zostaniesz przez nas powiadomiony, wtedy jest możliwe również śledzenie paczki bezpośrednio w systemie dhl.com.

11. Jaki jest czas dostarczenia paczki do adresata?

+

Usługa jest realizowana zwykle w ciągu 3-4 dni roboczych od dnia przekazania przesyłki kurierowi.

12. Jak zamówić kuriera?

+

Po założeniu Konta w paczkazagraniczna.pl przejdź do zakładki „Nadaj przesyłkę”. Uzupełnij formularz. Na podstawie tego, utworzymy list przewozowy lub listę przesyłek nadawanych którą możesz spakować do jednego kartonu zbiorczego. Na każdą przesyłkę naklej wydrukowaną etykietę zgodnie z adresem odbiorcy. Następnie zamów swojego kuriera lub skorzystaj z naszej opcji odbioru od Ciebie przesyłki ( Firma DPD ) wydrukuj list przewozowy z adresem naszego magazynu i naklej na swoją przesyłkę lub karton zbiorczy. Jeśli skorzystasz z opcji naszego kuriera Automatycznie zostanie wysłana informacja do przewoźnika, z informacją, gdzie ma zgłosić się po odbiór przesyłki. Zawsze możesz również skorzystać z dowolnej firmy kurierskiej w celu przesłania paczki do naszego magazynu. Pamiętaj o wydrukowaniu listu przewozowego. Tylko wtedy kurier nie pobierze gotówką należności za przesyłkę (w cenie detalicznej przewoźnika).

13. Co zrobić, gdy zapomnę hasła do logowania?

+

Skorzystaj z opcji "Nie pamiętam hasła".

14. Posiadam firmę i wysyłam sporo paczek. Czy będę mniej płacić za przesyłki?

+

Dla posiadaczy firm przygotowaliśmy specjalny cennik dostępny na życzenie za pomocą formularza kontaktowego.

15. Czy przesyłka którą wysyłam za pośrednictwem serwisu PaczkaZagraniczna.pl jest ubezpieczona?

+

Wszystkie paczki wysyłane przez naszą firmę są standardowo ubezpieczane do kwoty 500 euro.

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie
prosimy o kontakt.